
Obiekty restauracyjne należące do Weranda Family to współczesny synonim autentycznej, naturalnej i wielokulturowej sztuki kulinarnej. Stanowią harmonię pomiędzy designem, a smakiem przyrządzanych i serwowanych potraw.
Inspiracje
Natura, różnorodność barw i smaków stanowiąca menu obiektów restauracyjnych, w połączeniu z wielokulturowym i wielobarwnym, nowoczesnym designem stanowiły inspirację dla nowej identyfikacji wizualnej grupy obiektów sygnowanych nazwą Weranda. Dominującą estetyką wizualną, bliską klimatowi i atmosferze wnętrz stały się motywy tropikalne, nawiązujące do ogrodu rajskiego i jego charakterystycznej fauny i flory. Ważną rolę w komunikacji wizualnej odgrywa indywidualnie dobrany kolor dla obiektu restauracyjnego lub usługi oraz charakterystyczne zastosowanie typografii w formach graficznych. Całość kreacji została zaaranżowana w minimalistycznej i nowoczesnej formie graficznej, tworząc energetyczny i apetyczny koncept całej marki Weranda.
Wprowadzone zmiany:
+ uspójnienie obiektów restauracyjnych oraz usług Weranda w zakresie budowy znaku oraz funkcji
+ nadanie nowej smukłej linii przewodniej w logotypach i materiałach graficznych
+ opracowanie nowych sygnetów na bazie dotychczasowej komunikacji marki
+ nadanie nowej energii kolorystyce grupy Weranda
+ nadanie minimalistycznej i charakterystycznej typografii i form dla materiałów graficznych grupy Weranda
+ opracowanie połączenia motywów tropikalnych z minimalistyczną formą graficzną (m.in. opracowanie ilustracji w obrysie zaaranżowanej z fotografią)
Zakres prac:
+ Przygotowanie Księgi Identyfikacji grupy
+ Opracowanie materiałów graficznych
+ Przygotowanie projektu strony internetowej
+ Wdrożenie strony internetowej na dedykowanym systemie CMS