Rebranding obiektów grupy Weranda Family
Styczeń 03, 2019
Mieliśmy okazję pracować nad odświeżeniem i uspójnieniem wizerunku obiektów należących do grupy Weranda Family.

 Obiekty restauracyjne należące do Weranda Family to współczesny synonim autentycznej, naturalnej i wielokulturowej sztuki kulinarnej. Stanowią harmonię pomiędzy designem, a smakiem przyrządzanych i serwowanych potraw.

Inspiracje

Natura, różnorodność barw i smaków stanowiąca menu obiektów restauracyjnych, w połączeniu z wielokulturowym i wielobarwnym, nowoczesnym designem stanowiły inspirację dla nowej identyfikacji wizualnej grupy obiektów sygnowanych nazwą Weranda. Dominującą estetyką wizualną, bliską klimatowi i atmosferze wnętrz stały się motywy tropikalne, nawiązujące do ogrodu rajskiego i jego charakterystycznej fauny i flory. Ważną rolę w komunikacji wizualnej odgrywa indywidualnie dobrany kolor dla obiektu restauracyjnego lub usługi oraz charakterystyczne zastosowanie typografii w formach graficznych. Całość kreacji została zaaranżowana w minimalistycznej i nowoczesnej formie graficznej, tworząc energetyczny i apetyczny koncept całej marki Weranda.

Wprowadzone zmiany: 

+ uspójnienie obiektów restauracyjnych oraz usług Weranda w zakresie budowy znaku oraz funkcji

+ nadanie nowej smukłej linii przewodniej w logotypach i materiałach graficznych

+ opracowanie nowych sygnetów na bazie dotychczasowej komunikacji marki

+ nadanie nowej energii kolorystyce grupy Weranda

+ nadanie minimalistycznej i charakterystycznej typografii i form dla materiałów graficznych grupy Weranda

+ opracowanie połączenia motywów tropikalnych z minimalistyczną formą graficzną (m.in. opracowanie ilustracji w obrysie zaaranżowanej z fotografią)

Zakres prac: 

+ Przygotowanie Księgi Identyfikacji grupy 

+ Opracowanie materiałów graficznych 

+ Przygotowanie projektu strony internetowej

+ Wdrożenie strony internetowej na dedykowanym systemie CMS

http://www.werandafamily.com

Share this news